28 dec 2013

INSPIRATION AND TUMBLR!

Heeeeee mensen!


Leuk dat je weer op mijn blog kijkt! In dit artikel laat ik jullie wat plaatjes zien die mij inspireren of die ik gewoon leuk vind! Ik heb ze van mijn Tumblr account gehaald. Daar plaats ik allemaal dingen op waar ik blij van wordt, die mij inspireren, die ik mooi vind en nog meer.  
Dit is mijn blog op Tumblr: http://milabrandsma.tumblr.com/
Ben je benieuwd geworden? Lees dan snel verder!




Deze twee plaatjes vind ik superleuk! Ik vind dat deze meisjes er heel leuk uitzien! Allebei met een hoedje en een skaterskirt! I love it.


Deze vind ik ook heel leuk! Een kledingwinkel waar een bordje bij hangt met 'Life's too short to wear boring clothes <3' Hahahah superleuk! Als ik deze winkel zou zien, zou ik er sowieso naar binnen gaan!


Ook dit plaatje heb ik een tijdje geleden op mijn blog geplaatst! Prachtig!


Van dit plaatje word ik nou vrolijk! Al die kleurige kleding die aan dat rek hangt! 


Ik plaats ook quotes of tekstjes op mijn blog. Dit is er één! 

Dit was het weer! Wil je nog meer zulk soort plaatjes zien? Kijk dan snel op mijn blog, en misschien wil je me wel volgen! Tot volgende week!
Fijne vakantie verder:)) Ciao!

Love, Mila


Geen opmerkingen:

Een reactie posten