8 dec 2013

Christmas nails!


Heee!

Nu Sinterklaas achter de rug is komt iedereen steeds meer in de kerststemming!
Rond kerst vind ik het leuk om glitternagellak op te doen of een donker(rood) kleurtje!
Dit artikel gaat over mijn favoriete nagellakjes voor deze tijd van het jaar.
Ben je benieuwd? Lees dan snel verderrrrrr! :)

CHRISTMAS IS COMING SOON!



MY FAVOURITE NAIL POLISH!


Dit is één van mijn nieuwste nagellak. Ik was laatst in de Kruidvat en toen was er op Maybelline de 1+1 gratis actie. Ik kon het weer niet laten, en heb twee mooie kleurtjes uitgezocht!
Dit is een rosé gouden glitterlakje. Ik vind hem superleuk en perfect voor de kerstdagen!
Deze nagellak kun je kopen voor 4.00. 


Deze kocht ik samen met die hierboven. Je kan op deze foto niet heel goed zien wat voor kleur het is, maar het is een hele mooie donkerrode kleur. Hij lijkt in het potje bijna zwart/paars.
Ook dit vindt ik een supermooie kleur voor in de winter. Deze was ook 4.00


Deze heb ik ook nog niet zo lang. Dit is een van Barry M, en ik kocht hem in de River Island in Amsterdam. Het is een matte nagellak wat ik superleuk vind! Deze was 5.00


Dit zijn nog twee glitterlakjes. Die zilveren heb ik vorige week bij de Etos gekocht. De roze is een top coat, en die heb ik al een paar jaar. 


Dit donkerblauwe lakje is van de Yves Rocher. 
Donkere kleuren passen ook goed bij de winter vind ik! 

Dit waren ze alweer! Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk. Ik vond het weer leuk om de foto's te maken.
Bedankt voor het lezen, en geniet nog even van jullie weekend!

Au revoir, Mila <3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten