11 feb 2014

Too much information TAG!

Daar ben ik weeeer!
Het is alweer een heel tijd geleden dat ik iets op mijn blog heb gepost! 
Vandaag ga ik de Too Much Information Tag doen. Ik heb hem een paar keer op YouTube voorbij zien komen, en het leek me leuk om hem ook te doen. Het is een tag waarin je vragen beantwoord die eigenlijk niemand wil weten, die dus teveel informatie geven. Ik heb de leukste vragen eruit gehaald die ik ga beatwoorden. Let's beginn :D


1- Welke kleding heb je nu aan?
Ik heb een bordeauxrode highwaisted broek aan. Verder heb ik een simpel wit shirtje aan met een geruite bloes er overheen.

2- Hoe lang ben je?
Ik ben ongeveer 1.78 denk ik.

3- Favoriete band?
Ik luister naar heel veel bands zoals Coldplay, Imagine Dragons en Kodaline.

4- Favoriet liedje?
Ik vind zoveel liedjes leuk/mooi dat ik niet kan kiezen.

5- Hoe oud ben je?
Ik ben 15 jaar jong.

6- Hoe lang doe je erover om te douchen?
Ongeveer een kwartiertje.

7- Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Meestal een halfuur.

8- Angsten?
Hahah, spinnen, en ik ben bang in het donker....

9- Laatste persoon waar je mee hebt gepraat?
Met mijn moeder.

10-Laatste liedje die je hebt geluisterd?
Miss you more - Matt Simons.

11- Laatste YouTuber waarop je bent geabboneerd?
Ik denk LifeWithPamela.

12- Met wie heb je voor het laatst geskyped?
Ik heb geen skype -__- hahahah


En dit waren de vragen alweer. Hopelijk vonden jullie het interessant om te lezen!
Hopelijk tot snel:) XOXO

1 opmerking: