18 jan 2014

Katoenen tasjes!

Bonjourr!
Vandaag laat ik jullie mijn katoenen tasjes zien! Ik gebruik ze best vaak, bijvoorbeeld op een schooldag waarbij ik niet veel boeken nodig heb of als ik de stad in ga! Ik vindt het er heel erg leuk uitzien.
Ben je benieuwd welke tasjes ik allemaal heb? Lees dan snelllll verder!




Als eerste heb ik deze met aan beide kanten een uil erop in aztec print. Hoe leuk!
Deze gebruik ik heel erg vaak! Ik heb hem bij de Primark gekocht voor ongeveer 2.


Dit is mijn nieuwste aankoop! Hij is van de Sostrene grenes gekocht (een hele leuke winkele in Groningen, ik weet niet of hij in nog meer plaatsen zit). Hij kostte  1,19.


Dit tasje gebruik ik niet heel vaak, maar toch vindt ik hem heel leuk!
 Er staat 'I like big books and i can not lie' op. Ik heb hem online gekocht voor €3,95.


Als laatste heb ik deze. Dit tasje hem ik het langst van deze 4. Ik heb hem bij de Dille&Kamille gekocht in Arnhem voor ongeveer 2,50. Er is van dit tasje ook nog een grotere versie maar ik vond deze wel groot genoeg. Ook deze gebruik ik heel vaak!

Bedankt voor het lezen!
Salut, Bisou xoxo, 
Mila.


2 opmerkingen: