9 nov 2013

HERFST TAG ♡


Heee allemaal!

Het is nu toch wel echt herfstweer en het wordt steeds kouder. Ik vind de zomer super, maar de herfst en winter hebben toch ook veel leuke en gezellige dingen. Je kan er maar het beste iets leuks van maken!
Vandaag ga ik de herfst tag doen. Ben je benieuwd?
 Lees dan snel verder!!

Koffie, thee of warme chocolademelk?
In de koudere maanden vind ik het superlekker om iets warms te drinken als ik bijvoorbeeld na een regenachtige dag thuis kom. Ik drink het vaakst een kopje thee, maar warme chocolademelk gaat er ook zeker in! Koffie vind ik niet zo lekker en drink dat dan ook niet vaak.

Musthaves voor de koude maanden? 
Ik draag in de herfst en winter vaak warme, wollen truien. Ze zitten lekker en het staat ook nog eens leuk! Dus kom maar op met dat 'SWEATER WEATHER'! Ook vind ik mutsen/beanies ook superleuk. Ik heb er zelf een met een beertje erop en een bordeauxrode. Verder zijn sjaals, lange vesten maillots ook onmisbaar!

Wat vind je het leukste aan de herfst?
Ik vind het heerlijk om weer warme oversized truien te dragen, waarin je onder een dekentje op de bank feel good films kijkt. Regen, regen en nog eens regen vind ik maar niks...

Favoriete nagellak kleur voor de herfst?
Ik vind de wat donkerdere kleuren mooi in de herfst zoals hele donkerrode nagellak. 

Favoriete beauty producten voor in de herfst?
Ik krijg in de herfst en winter altijd hele droge lippen, dus een goeie lippenbalsem is wel een favoriet. Ook krijg ik door de kou hele droge handen, dus een handcrème is ook zeker handig! Verder vind ik donkerrode lipstick ook heel mooi in de herfst.

Vier je Halloween?
Nee, ik vier het niet

En dat waren de vragen alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat in de comments achter wat jullie van de herfst vinden! 

Love,

Mila


Geen opmerkingen:

Een reactie posten