16 nov 2013

New! :)

Hé lieve lezers,

Een tijdje terug ben ik met mijn zus de stad in geweest en vandaag ook nog even. Vandaag kwam Sinterklaas aan dus het was overal druk maar ook gezellig! Ik heb in de stad een paar dingen gekocht die ik graag met jullie wil delen! Lees snel verder als je benieuwd bent naar wat ik heb gekocht!



Als eerste kocht ik dit maskertje. Het is een kleimasker van Dr. van der hoog. Het is een poeder masker waar je 1 eetlepel heet water bij moet doen voordat je het op je gezicht aanbrengt. Het masker is vocht regulerend en herstellend. Ik weet niet of hij fijn is maar ik vond hem er wel leuk uitzien. Dit masker was  1,50 bij de OP=OP voordeelshop.


Verder heb ik ook nog dit masker gekocht. Het is een diepreinigend en herstellend frambozenmasker, geschikt voor alle huidtypen. Deze was ook 1,50 bij de OP=OP.


Ik wilde al heel lang een soort skater skirt, dus toen ik deze bij de H&M zag hangen kon ik hem niet laten liggen. Het is een taille rokje van een soort rekbare spijkerkleurige stof. Doordat hij rekbaar is valt hij mooi en zit hij ook lekker. Op de tweede foto zie je dat ik hem aan heb. Ik ben er echt verliefd op! Ik kocht hem voor 14,95.


Hier zie je de stof wat beter!


Bij de HEMA kocht ik deze gel (eye)liner. Hij is zoals je ziet zwart. Op de foto hieronder zie je dat er ook een kwastje bij zit. Deze kostte 4.00.


Hier zie je dat er in de dop een kwastje zit waarmee je de gel liner aan kunt brengen.


Deze parfum ruikt zo lekker!! Ik heb hem al een keer eerder gehad, en hij ruikt lekker zoet. Hij is van Replay, en ik heb de kleine genomen. Het flesje ziet er ook heel leuk uit vind ik! Ik heb hem bij de Kruidvat gekocht voor ongeveer 15 euro.


Hier zie het flesje en de verpakking.


Ik heb ook nog deze mascara gekocht. Het is de Rocket volum' express mascara van Maybelline. Ik had nog een nieuwe mascara nodig en toen ik zag dat alle Maybelline mascara's 9 euro waren moest ik hem meenemen. Het borsteltje heeft kleine haartjes wat ik heel fijn vindt. Zo krijg je geen spinnenpoteneffect.


Als laatste kocht ik ook nog een Baby lips van Maybelline. Ik wilde al heel lang eentje hebben, maar ik zag ze maar nergens. Eindelijk vond ik ze bij de Etos! Ik ben voor de roze gegaan. Hij heet 'pink punch' en geeft een subtiel roze kleurtje af op je lippen. Deze was geloof ik €3.50.

Dit is alles wat ik heb gekocht en ik ben er heel blij mee!
Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om te lezen!

Lovee,

Mila


Geen opmerkingen:

Een reactie posten