30 nov 2013

There's a lot of homework to do!



Helaa!

JAHOEEEW! HET IS WEEKEND! The better days have arrived! Maar veel vrije tijd heb ik niet aangezien ik keiveel huiswerk heb! Daarbij moet je niet denken aan een paar wiskundeopdrachten per dag, maar aan verslagen, en tientallen opdrachten. Grrrrrrrr.  
Ik moet ook nog een surprise maken voor volgende week want dan is het Sinterklaas! Nog één lichtpuntje in deze donkere tijden. Oke, nu heb ik wel weer genoeg gepraat over hoe zwaar ik het wel niet heb ;)
Door dat ik niet veel tijd heb wordt dit ook niet een heel uitgebreid artikel met foto's enzo.
Ben je benieuwd naar wat ik nog meer te vertellen heb? Lees dan snel verder!



Hier heb ik nog wat tips voor het leren!:

1- Zorg voor zo min mogelijk afleiding
Zet je mobiel uit zodat je niet de hele tijd op Facebook gaat (of iets anders)
Hierdoor wordt je niet de hele tijd afgeleid en kan je goed doorwerken.

2- Zorg voor een opgeruimde werkplek
Zorg ervoor dat je bureau niet helemaal vol ligt met allemaal spullen. 
Dit zal je ook afleiden.


3- Maak een TO-DO lijstje
Soms helpt het als je een lijstje maakt met alles wat je nog moet doen/leren. 
De dingen die je hebt gedaan kun je wegstrepen en zo heb je wat meer overzicht.

4-Neem soms pauze
Het werkt vaak niet goed als je aan één stuk door gaat leren. 
Een pauze tussendoor werkt bij mij heel goed. Even iets heel anders doen en dan kun je er weer tegenaan!

Dit waren de tips. ik hoop dat jullie er iets aan hebben en anders is het volgende artikel misschien weer iets meer voor jou! Nog een fijn weekend, en bekijk het maar zo: 
maandag hoeven we er pas weer tegenaan!

Xoxoxo Miel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten