5 jan 2014

Back to school....

Heeeee!

 Dit wordt mijn eerste artikel in dit jaar! Hopelijk wordt 2014 een geweldig jaar:)
Ben je benieuwd waar dit artikel over gaat? Lees dan snel verder!!!


BACK TO SCHOOL....

Wat gaan die twee weken snel voorbij! Morgen moeten we weer naar school....
En de toetsweek komt er bij ons ook weer aan....
Het is een heerlijke vakantie geweest,(kerst en oud&nieuw niet te vergeten!) en als ik er zo over nadenk lijkt school toch ook wel weer een eeuwigheid geleden. Ik heb misschien ook wel weer een klein beetje zin in morgen, want dan zie ik al mijn friends weer:D 
Maar verder, tjaaaa.........

Ik wens jullie alvast succes met de eerste schooldag in het nieuwe jaar morgen, en hopelijk overleven jullie de vermoeiende dag. Ik heb mijn dag vandaag besteed aan mijn boekverslag (zucht), en nog veel meer huiswerk. Hoe durven alle leraren huiswerk op te geven voor maandag na  de vakantie!? 

Dat was het weer voor vandaag! Hopelijk hebben jullie net zo van het zonnige weer genoten als ik!
Geniet nog even van deze laatste vakantieavond.
Lots of love,
Mila



Geen opmerkingen:

Een reactie posten