11 jan 2014

My wishlist!!

Bonjouuuur!

Vandaag deel ik mijn wishlist (qua fashion) van het moment met jullie! Ben je benieuwd naar wat ik nog allemaal 'mis' in mijn kast? 
Lees dan snelll verder:))



-W I S H L I S T- 

1- Leren jasje
Dit is iets wat heel veel waarschijnlijk al hebben, maar ik heb nog geen leren jasje in mijn kast hangen... Hierbij denk ik aan een zwart, kort leuk jasje met leuke details erop en eraan;)

2-Bolhoedje
Sinds kort vindt ik een bolhoedje ook heel erg leuk. Het kan een outfit helemaal af maken. Ook dit hoedje wil ik in het zwart.

3-Highwaisted shortje
AAAAAH! Dit wil ik ook zoo graag! Ik heb wel een lange highwaisted spijkerbroek, 
maar nog geen korte....*zucht* 
Als jullie nog een leuke winkel weten waar je deze kunt kopen? Laat het dan achter in de comments.

4-Schoenen! (enkellaarsjes met zo'n gesp)
Je ziet de laatste tijd steeds meer van die zwarte cut out boots/laarsjes. Ik heb geen idee of ze bij me passen, maar ik vindt ze wel heel erg leuk! Andere schoenen zijn ook welkom, hahah

5-Overknee sokken
Dit zijn van die lange sokken die tot over je knie komen of iets lager. Er zit vaak ook zo'n leuk randje aan de bovenkant! Dit staat superleuk bij een panty. Waaaaaah:D

En dit waren de dingen die ik nu het liefst wil hebben;) Welke dingen van dit lijstje vinden jullie het leukst? Nog een fijn weekend allemaal.

XOXO,
Bisou, Mila

Geen opmerkingen:

Een reactie posten